Priser

Hvad det koster at leje Fælleshuset

Vores priser

Leje af salen 24. timer inkl forbrug 2000 kr.
Leje af salen i ca. 48 timer, for eksempel en weekend, inkl. forbrug 3500 kr.
Obligatorisk rengøring (salen) 700 kr.
Leje af dobbeltværelse, 1 overnatning inkl. forbrug, egen rengøring 400 kr.

 

Alle priser for leje af salen er inkl. forbrug.

Leje af værelserne er incl. forbrug og der skal ikke foretages nogen aflæsning. Lejer skal selv rengøre værelset inden det forlades.

Huset kan lejes for 1 eller flere sammenhængende døgn.

Bookingen er først endelig, når det fulde beløb er indbetalt, og der er modtaget en bekræftelse på mail fra bestyrelsen.

 

Lejebetingelser

 

For at leje sal og dobbeltværelser i Fælleshuset skal man bo på Christiansfeldvej, Kliplevvej, Aabenraavej eller Haderslevvej i Hvinningdal i Silkeborg

Reservationer kan ikke foretages mere end 15 måneder frem i tiden.

Ved leje af salen skal lejeren selv være til stede under hele arrangementet. 

Bookingen er først endelig, når det fulde beløb er indbetalt og der er modtaget en bekræftelse på mail fra bestyrelsen. 

Salen udlejes i antal hele døgn. Er lejemålet en weekend er udlejningstidspunktet som ex fra fredag kl. 8 til søndag kl. 14.

Hvis lejer aflyser reservationen mindre end 1 måned før lejemålets start, tilbagebetales lejen ikke.

 

Parkering

  • Parkering er kun tilladt på Fælleshusets parkeringsplads. 
  • Er der brug for flere p-pladser, kan der parkeres på Christiansfeldvej i højre side på græsset.
  • Der står parkeringsskilte i garderoben.

 

Under brug – indendørs

  • Der må ikke ryges indendøre, og de opstillede spande omkring bygningen bedes benyttet til skodder
  • Ved musik skal døre og vinduer være lukket efter kl. 23
  • Ingen brug af ris, peber og kanel indendørs
  • Fodtøj med stålhæle mv. er ikke tilladt
  • Der må ikke opstilles fadølsanlæg i salen. Det kan eventuelt placeres i gangen på flisegulvet.
  • Tag hensyn til naboerne – ved alle former for arrangementer
  • Der må ikke være hunde og katte på dobbeltværelserne eller i Fælleshuset i øvrigt. 

 

Under brug – udendørs

  • Indendørs inventar må ikke benyttes udendørs
  • Rengøring omfatter også udendørsarealet, hvis dette har været brugt
  • Husk at indsamle papirflag udenfor bygningerne efter brug
  • Cigaretskodder må ikke smides i området

 

Oprydning og rengøring efter brug

  • Huset skal være ryddet.

  • Alle skraldespande skal tømmes.

  • Affald skal smides i de diverse container bag ved skuret ved Fælleshusets parkeringsplads.

  • Køkkenet skal være ryddet og rengjort.

  • Køleskabe tømmes, slukkes og rengøres.

  • Ovne og micro-ovn skal rengøres.

  • Fryser skal tømmes, slukkes og rengøres.

  • Termokander og kaffemaskiner tømmes og rengøres.

  • Opvaskemaskine skal tømmes og rengøres.

  • Bordene skal tørres af og skal stå, som da huset blev modtaget.
    – 2 x 2 i både lille og stor sal.

  • Der skal sættes 6 stk. på vognen til transport af borde.

  • Stolene stables á 9 stk. og stilles i depot.

  • Vægge og døre skal være renset for klistermærker og tape.

 

Ved lejemålets ophør

Alle skader på bygninger og inventar betales af lejer og skal meddeles ved lejemålets afslutning.

Send en besked

Du er altid velkommen til at kontakte os via formularen herunder. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

13 + 3 =

© 2019 – 2024. Fælleshuset Christiansfeldvej 53 | Se ledighed og book