Priser

Se hvad det koster at leje Fælleshuset

Vores priser

Kroner
Leje af salen 1. døgn 1500
Leje af salen, efterfølgende døgn 1000
Leje af salen 1 weekend 2500
Leje af salen max. 5 timer 500
Depositum (salen) 1000
Obligatorisk rengøring (salen) 500
Leje af værelse, 1 overnatning 250
Varmeforbrug, pr. MWh 3000
Vandforbrug, pr. m3 60
Elforbrug, pr. KWh 3

 

Alle priser for leje af salen er excl. forbrug. Der aflæses målere for el, vand og varme ved ankomst og afrejse.

Leje af værelserne er incl. forbrug og der skal ikke foretages nogen aflæsning. Lejer skal foretage rengøring af værelset.

Huset kan lejes for 1 eller flere sammenhængende døgn.
Tidspunkter for tjek-ind og ud aftales individuelt efter ønske.

Leje af salen i en weekend afregnes som 2 døgn og gælder normal fra fredag morgen til søndag eftermiddag.

Derudover er der mulighed for at leje huset til reduceret pris, hvis man kan begrænse lejemålet til maksimalt 5 timer. Det kan fx bruges til foreningsmøde eller børnefødselsdag.

Ved 5 timers leje skal der stadig betales både depositum og rengøring.

Leje og eventuelt depositum skal betales seneste 3 dage efter booking er foretaget. Bookingen er først endelig, når betalingen er registreret af administrator.

 

Depositum

Ved leje af salen skal der altid betales depositum. Der er intet depositum ved leje af værelserne.

Depositum bruges til endelig afregning af forbrugt el, vand og varme, samt eventuelle skader. Restbeløbet indbetales på den bankkonto, som skal angives ved reservationen.

Hvis lejer aflyser reservationen mindre end 3 måneder før lejemålets start tilbagebetales depositum ikke. Ved aflysning mindre end 1 måned før lejemålets start tilbagebetales hverken depositum eller leje.

 

Lejebetingelser

Lejebetingelser

For at leje fælleshuset, skal man bo i Hvinningdal området, der er afgrænset til:

  • Hvinningdalvej og sideveje dertil
  • Eidervej og sideveje dertil
  • Buskelund området

Huset lejes ikke ud til ungdomsfester. Selv om lejer vil være til stede i huset under festen, betragtes det stadig som en ungdomsfest, og huset kan derfor ikke lejes til det formål. En børnefødselsdag betragtes ikke som ungdomsfest. Reservation af lejemålet gælder først fra det tidspunkt, hvor indbetaling af leje og depositum er registreret af administrator. Lejer modtager bekræftelse på mail, når reservationen er gennemført. Reservationer kan ikke foretages mere end 15 måneder frem i tiden. Salen lejes i antal hele døgn med mindre andet er aftalt. Det vil sige at hvis det ønskede starttidspunkt fx er kl 14, skal man forlade fælleshuset senest kl 14 på dagen for lejemålets ophør. Et lejemål starter kl. 8 for salen og kl. 16 for værelserne med mindre andet er aftalt. Leje af salen i en weekend starter fredag kl. 8 og slutter søndag kl. 14 med mindre andet er aftalt.

Parkering

  • Parkering er kun tilladt på Fælleshusets parkeringsplads – langs med huset.
  • Hvis der ikke er pladser nok, er det tilladt at parkere i højre side af Christiansfeldvej på græsset.

Under brug – indendørs

  • Der må ikke ryges indendøre, og de opstillede spande omkring bygningen bedes benyttet til skodder
  • Ved musik skal døre og vinduer være lukket efter kl. 23
  • Ingen brug af ris, peber og kanel indendørs
  • Fodtøj med stålhæle mv, er ikke tilladt
  • Der må ikke opstilles fadølsanlæg i salen. Det kan eventuelt placeres i gangen på flisegulvet.
  • Tag hensyn til naboerne
  • Der må ikke være hunde og katte på værelserne

Under brug – udendørs

  • Indendørs inventar må ikke benyttes udendørs
  • Rengøring omfatter også udendørsarealet, hvis dette har været brugt
  • Husk at indsamle papirflag udenfor bygningerne efter brug
  • Cigaretskodder må ikke smides i området

Oprydning og rengøring efter brug

  • Huset skal være ryddet, bordene skal tørres af og stolene stables á 8 stk og køres i depot
  • Bordene skal blive stående efter brug (lad være med at sætte dem ud til væggen)
  • Alle affaldsspande skal tømmes
  • Gulvet skal fejes
  • Affald smides i containeren bag ved “skuret” i carportene ved Fælleshusets parkering
  • Flasker i flaske containeren og pap i pap-containeren

Vær særlig opmærksom på køkkenet

  • Køleskabe skal tømmes, slukkes og rengøres
  • Fryseren skal tømmes, slukkes og rengøres
  • Ovne og microbølgeovn skal rengøres
  • Termokander og kaffemaskiner skal tømmes og rengøres
  • Opvasker skal tømmes for vand og rengøres

Såfremt ovenstående ikke afleveres rengjort udføres ekstra rengøring for lejers regning

Ved lejemålets ophør

Alle skader på bygninger og inventar betales af lejer og skal meddeles ved lejemålets afslutning.

Send en besked

Du er altid velkommen til at kontakte os via formularen herunder. Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

3 + 4 =

© Fælleshuset Christiansfeldvej 53 - 2018  |  Kontakt